27 Aralık 2015 Pazar

Agnes Suluboya Çizim

Agnes Suluboya Çizim


   Keyifle izlediğim Despicaple me'nin Agnes'i karşınızda, bu kız yeğenime de benziyor:)
Minion'la birlikte çizmiştim kendisini ancak paylaşmayı unutmuşum. Sevgili Bloggerımız River  farketti sağolsun:)

26 Aralık 2015 Cumartesi

Nazım Hikmet Ran çizim videosu

Nazım Hikmet Ran çizim videosu




Dün çizimini resim olarak paylaşmıştım. Bu da çizimin videosudur.
Bu resim Nasıl Çizilir? i merak edenler için :)
Uyarı!
Fon müziği Cem Karaca'nın sesinden "herkes gibisin"
Sevdiceğinden yeni ayrılanlar sesini kısarak izlesin. İyi seyirler.

25 Aralık 2015 Cuma

Nazım Hikmet Suluboya Çizimi

Nazım Hikmet Suluboya Çizimi

 
Nazım Hikmet Suluboya Resim Çizimi
 

Nazım Hikmet'in sevdiğim sözlerinden;
-Yok öyle umutları yitirip karanlıkta savrulmak.. Unutma; aynı gökyüzü altında, Bir direniştir yaşamak...
-Kalbimde kalbine yok bile kinim bence artık sende herkes gibisin. (Cem Karaca'nın şarkısını söylediği)

Nazım Hikmet Ran; Şair, yazar, oyun yazarı, romancı, anı yazarı Edebiyatın en güzel kalemleri toplanmış adamda..
Romantik komünist ve romantik devrimci olarak tanımlanmıştır. Ben de kendimi organikçizer olarak tanımlıyorum :)
Yaşamının büyük bölümünü hapiste geçirmiş siyasi durumlardan sebep.

Bu çizimiminde videosu var, arka fonda Cem Karaca'dan herkes gibisin çalarken, en kısa zamanda onu da paylaşacağım.

24 Aralık 2015 Perşembe

Suluboya Çizim Videosu

Suluboya Çizim Videosu


Alt kısımda tamamlanmış halini gördüğünüz portrenin çizim videosunu işte burada:)
Aslında arka fonda Adele-Hello çalıyordu ama yutubun telif zımbırtısı nedeniyle kaldırıldı :/ Adele Hanım siz önce o şarkınızı aklayın!
Suluboya portre Nasıl Çizilir?

20 Aralık 2015 Pazar

Suluboya portre çizimi

Suluboya portre çizimi



Fabercastell 12 li suluboya kullanarak yaptığım bir çalışma. Kağıt olarak Canson 120g/m2 ağırlığındaki normal çizim kağıdını kullandım (suluboya kağıdı değildi).
Farklı tarzda çalışmalar yaptığım için sadece suluboya kağıtları almak istemiyorum. Ortalama bir defter alıp her çizimi deniyorum. Canson'un bu defteri suluboya için olmamasına rağmen suluboya çalışmasını kaldırdı.
Çizim bitince de arkada turuncu ile çerçeve yaptım.

facebook.com/organikcizer
instagram.com/organikcizer

8 Aralık 2015 Salı

Kazım Koyuncu Çizimi

Kazım Koyuncu Çizimi


Kazım Koyuncu'yu seviyorum. Dinlemesi de çizmesi de çok zevkli.
Bu çizimin boyutunu birde yanına koyduğum bozuk para ile görebilirsiniz. İşte tam BURADAN.

6 Kasım 2015 Cuma

Kız çizimi eskiz

Kız çizimi eskiz

 

29 Ekim 2015 Perşembe

Rami Malek drawing in progress vol1

Rami Malek drawing in progress vol1

Rami Malek (Mr. Robot) watercolour drawing portrait

27 Ekim 2015 Salı

RadyoRoll karikatürleri vol2

RadyoRoll karikatürleri vol2

RadyoRoll grubunun baterirsti Anıl Emre Gümüş karikatür çizimi

RadyoRoll karikatürleri vol1

RadyoRoll karikatürleri vol1

RadyoRoll grubunun basçısı Onur Atar karikatür çizimi



23 Ekim 2015 Cuma

Vespa girl drawing / Vespali kız çizimi ve ROCCO ÇEKİLİŞİ ;)

Vespa girl drawing / Vespali kız çizimi ve ROCCO ÇEKİLİŞİ ;)

Vespali kız çizimi ve ROCCO çekilişi ;)

 

Vespa Girl


Tam çizdiğim zamana Rocco'nun vespa çekilişi denk geldi :) 
Vespa seviyorsanız, istediğiniz renk vespayı seçip çekilişe katılmak için Rocco'nun aşağıdaki sitesine girmeniz yeterli!

Bol şans ;)  


Not: Siteye ilk girdiğinizdeki video açılmayabiliyor, videoyu kapatarak devam edebilirsiniz.

21 Ekim 2015 Çarşamba

Karikatür çizimi

Karikatür çizimi

Sade, basit çizgilerle karikatür çizimi

20 Ekim 2015 Salı

Illustrasyon kız çizimi - vol1

Illustrasyon kız çizimi - vol1

Saçlarını gökyüzü ile birleştirme amacıyla yapmaya basladığım çizimdir kendisi.

19 Ekim 2015 Pazartesi

Kız sırtı eskiz çizim

Kız sırtı eskiz çizim

Eskiz defterime yaptigim ufak çizimlerden bir tanesi.

18 Ekim 2015 Pazar

Yeşilçam çizimi

Yeşilçam çizimi

Başrollerinde Tarık Akan ve Gülşen Bubikoğlu'nun oynadığı "Ah nerede" filminden unutulmaz bir sahne :)

Sinek çizimi

Sinek çizimi

Yazlarimizin vazgeçilmez hayvani, sofralarimizin baskosesinde yer verdigimiz sevimli hayvancik:)

17 Ekim 2015 Cumartesi

woswos çizimi

woswos çizimi

Arabalara hiç ilgisi olmayan birisi olarak woswosa ayri bir hayranlik duymanin sebebini bende bilmiyorum. Araba almayi hic dusunmedim ama bir gun alacak olursam sanirim o woswos olacaktir.

Not: Bu woswosu istersen evinin duvarına da çizebilirim.

Gökhan Türkmen çizimi

Gökhan Türkmen çizimi





Renkli çizimler yapmayı seviyorum. Gökhan Türkmen'de sevdi instagram üzerinde çizimime olan beğenisini gösterdi :)

Mutluluğun Resmi

Mutluluğun Resmi


Bana mutlulun resmini çizebilir misin organik? dediklerin yaptığım resim. Siz de kendi mutluluklarınızı çizdirebilirsin.

Ezgi Mola renkli çizim illustrasyon

Ezgi Mola renkli çizim illustrasyon

Ezgi Mola renkli stabilo kalemlerle çizim

16 Ekim 2015 Cuma

Illustration çizim

Illustration çizim

Sketchbook programiyla kendime böyle bir calisma yaptim. Kendimi ciziyomusum gibi ama aslinda zaten kendimi cizdim.

15 Ekim 2015 Perşembe

Marilyn Monroe drawing portrait

Marilyn Monroe drawing portrait

Marilyn Monroe drawing portrait - Marilyn Monroe karakalem resim çalışması.Daha sonra bu çizimin suluboya ile boyanmış halini paylaşacağım.


Marilyn Monroe hakkında muhtemelen pek bilmediğiniz 10 şeyi yazacağım.
  1. O elmasları hiç beğenmezdi
  2. Onun büyük bir saç sorunu vardı
  3. MM'de kekemeydi
  4. Onun her elbisesi milyonlar değerdindeydi
  5. Ella Fitzgerald'ı MM ünlü yapmıştır
  6. Hiçbir akademi ödülü kazanmamıştır
  7. 20 yıldır mezarına çiçekler bırakılmaktadır
  8. Estetik ameliyat olmuştur 
  9. Mutsuz bir çocukluk dönemi geçirmiştir
  10. Çıplak bir fotoğrafının değeri 50$ bin değerindeydi.

Hababam Sınıfı Suluboya portre çizimi

Hababam Sınıfı Suluboya portre çizimi

Hababam sınıfı suluboya portre çizim –
 Hababam sınıfının komik karakterleri:
Damat Ferit (Tarık Akan), Güdük Necmi (Halit Akçatepe), İnek Şaban (Kemal Sunal) suluboya portre çizimleri.
Siz’de bu tarz bir çizim yaptırabilirsiniz. Paylaştığım çizime benzer bir çalışma yani a4 boyutunda üç kişinin yer alacağı bir suluboya portre çalışması için mail atarak fiyat bilgisi alınız. Ayrıca bu karakterleri evinizin duvarına da çizdirebilirsiniz.
(Türkiye’nin her tarafında kargo ile gönderim yapılabilmekte ve kargo ücreti bize aittir)
Bu çizimi evinizin duvarına veya istediğiniz herhangi bir yerede yaptırabilirsiniz.

19 Eylül 2015 Cumartesi

Rami Malek drawing

Rami Malek drawing

Rami Malek karakalem resim çizimi.
Tabi ki bir çoğunuz gibi bende bu adamın kim olduğunu bilmiyordum. fuckmind filmler izlemeyi seviyordum(predestination, sherlock holmes dizi).
Bunun üzerine Mr.Robot'u izlemem tavsiye edildi, ben de izlemeye başladım ve bağımlı hale geldim. Filmde Rami Malek adı "Elliot" olan şizofren, uyuşturucu bağımlısı, gündüzleri normal bir bilgisayar şirketinde çalışan geceleri hack yaparak dünyayı değiştireceğini düşünen bir kişiyi canlandırıyor.

Keyif alarak izlediğim dizilerden birisidir. Bende "Elliot"u çizmek istedim.

14 Eylül 2015 Pazartesi

My Bcycle sketch drawing

My Bcycle sketch drawing

Bisiklet eskizim, aslında bu eskiz hali bitmiş halini daha önce paylaşmıştım. Tükenmez kalemle çiziktirip sonrasında boyadım. Tişört tasarımı için çizmiştim bu bisikletli arkadaşı, bisiklet gruplarından tanıdığım bir arkadaştı fotoğraf istedim insanlar gönderdi bunu seçtim ve çizdim. Fotoğrafın orjinalinde önünce kocaman ormanlık bir alan vardı.

13 Eylül 2015 Pazar

Cevat Kurtuluş suluboya çizim

Cevat Kurtuluş suluboya çizim


Cevat abimizi tip olarak hemen hemen bir çoğumuz tanıyoruz ama ismini pek bilmiyoruz. Bazı arkadaşlara kim bu adam diye sorduğumda;
- Şey yaa..! ee biliyorum ya filmlerdeki uşak işte.
(doğru filmlerdeki uşak rolünü canlandıran abimiz)
Adını sorduğumdaysa hatırlanmıyor çoğunlukla.

 Cevat Kurtuluş Kimdir?
Cevat Kurtuluş 1922 yılında doğmuş 1992 yılında ölmüştür. Cevat abi ilk olarak gazinolarda taklitler yaparak tanınmaya başlamış ve sonrasında bazı filmlerde küçük roller oynamıştır. Cevat abiyi ön plana çıkaran şey ise mimikleri olmuştu ve ona her zaman + puan kazandırmıştı. Filmlerdeki aptal uşak tiplemesi onunla bütünleşmişti ve o da bunu çok güzel oynamıştı.


Nasıl Çizdim?
Bu çizimde stabilo kalemlerden kullandım. Siyah stabiloyla yüz hatlarını oluşturdum ve turuncusuyla yüzündeki tonlamaları yaptım. Sonrasında suluboya ile devam ettim.


Şile - Ağva - Akçakese Camping

Şile - Ağva - Akçakese Camping

Fotoğrafa 10 sn bakınca canınınız orda olmak istiyor :)
Güzel ve eğlenceli bir kamp günüydü kısaca size özetleyeyim. Bisikletlerle Beykoz'dan yola çıktık sırasıyla. Beykoz - Ümraniye - Sarigazi (bir arkadaşı aldık oradan) - Şile - Akçakese (Ağva).

Yolculuk ve Yerleşme:
Yolculuğun 3 saat civarında olmasını tahmin ediyorduk ve öylede oldu. Yol boyunca zaman zaman yokuş insekte çoğu zaman yokuş çıktık. Daha önce internetten baktığımız bir kamp alanı vardı oraya doğru gittik ve tam yerini öğrenmek için şans eseri karşılaştığımız bir arkadaş sorduk. O bize durumu anlattı aslında o kamp alanına gitmenize hiç gerek yok olduğu gibi denizin olduğu bölgeye (fotografta gördüğünüz bölge) gidip kurarsınız demişti. Biz tabi öncelikle internette bulduğumuz yere gittik fiyat sorduk. Çadır bize ait sadece kamp kuracaktık ama adam bize tam pansiyon odada kalacakmış gibi bir muamele yapınca hemen çıktık ve yol tarif eden arkadaşın dediği gibi sahile kurmaya karar verdik. Oradan ayrılırken başka kampçılarla karşılaştık onlarada fiyat yüksek gelmişti ve başka bir yere doğru hareket edeceklerden biz kumsalda kuracağımızı söyledik onlarda bize katıldı. toplam 3 çadır (diğer çadır fotoğrafta yok) 5 kişi ile 2 günlük güzel bir kamp günü geçirdik.

Kamp Alanı:
Çadır kurmak ayrılmış belirli bir alan yoktu kim nereye denk gelirse oraya kurdu. Biz bu kayanın dibini seçtik bisikletlerimizi çadırla kayanın arasına koyup koruyabilmek için. Güzel bir yer kaptığımızı düşündük. Uzun bir sahili var deniz sabahları gayet güzel ve temiz ama öğleden sonra dalgalarla birlikte yosunlar vb şeyler size eşlik ediyor sabahki berraklığı göremiyorsunuz. Büyük kayalar var onlara yapışan midyeleri toplayarak beslenme kaynağı oluşturabilirsiniz. Tuvalet ihtiyacınızı karşılamak için tuvaletler var ama temiz ve hijyenden uzak, duş var. Alışveriş için bir aracınız olsa iyi olur çünkü biraz uzak alışveriş yapabileceğiniz yer.
Beykozdan-Akçakese aşağı yukarı 60-65km.

Olumsuzluklar:
Halk plajı olduğu için her tip insan vardı ve bunları çoğu size saygı göstermekten uzak insanlardı. Örneğin gecenin 3'ünde bir ekip gelip bağıra çağıra saatlerce çadırınızın dibinde top oynayabiliyorlar, çadırdan çıkıp uyarsan bile bu duruma devam edebiliyorlar. Bu durum kaldığımız 3 gece boyunca farklı insan gruplarınca gerçekleşti. Sakin bir zamanda gidildiğinde (ramazan gibi) bunların olmayacağını düşünüyorum. Bi daha gidermisin derseniz. Bu tip insanların olmayacağı bir zamana denk getirebilirsem giderim.

15 Ağustos 2015 Cumartesi

Şener Şen suluboya çizimi ( Ne demek Şakir!)

Şener Şen suluboya çizimi ( Ne demek Şakir!)

Çiçek Abbas filminin unutulmaz tipi Şakir! Ve unutulmaz replikler :
- Şakir'e çay yok. (İlyas Salman kahvedeki              herkese çay ısmarlayıp)
- Ne demek Şakir!? (Şener Şen'in tepkisi)

Diye başlayan ve sonrasında bildiğimiz Şener Şen Vs İlyas Salman kahve atışmasıyla devam eden konuşmalar :)



Rumeli Hisarı Eskizi

Rumeli Hisarı Eskizi

Bir cuma akşamı işten çıkıp evime gittim bisikletime atladım ve Otağtepe'ye doğru yola koyuldum. Aklımda tema parkında gidip bi kaç tur atmak biraz denizi seyretmekti. Oh banka uzanırdım rüzgar eserdi serin serin otururdum derken içimden. Parkın kapandığını gördüm (yani komple değil mesai saati dolmuştu sanırım güvenlik görevlilerinin).
Ben de hemen sol tarafındaki bilmediğim yoldan girdim. Burnum akıyordu yol kenarında bi hamleyle burnumu rahatlattım. Kısa ve dik bir yokuştan aşağı indiğimde bu manzarayı gördüm. Aslında bir evin bahçesi gibi görünüyordu, kapısında girilmez yazıyordu ama o kadar da korunaklı görünmüyordu yani içinden girsem nolur ki diyebileceğin bi yerdi ki bende öyle yaptım, benden sonra gelen 3 kişide aynı şeyi dedi sanırım içinden. İstanbuldaki en güzel manzaralardan birisiydi bence, banada burayı çizmek düşerdi elbette...
Her zaman bisikletimin arkadasında taşıdığım eskiz defterimi çıkardım ve hızlıca çizime koyuldum çünkü hava kararıyordu hemde kapısında girilmez yazan bir bahçeye girmiştim ne olacağını bilemezdim en azından kaleyi çizmeden de gitmek istemiyordum.
Hızlıca bir karalamayla bir eskiz yapıverdim.

14 Ağustos 2015 Cuma

Bir tavşan illüstrasyonu

Bir tavşan illüstrasyonu

İllüstrasyon tavşan çizimi. Çok severek yaptığım bir çizim. Kadıköy'de bir sanat galerisinin camekanında gördüğüm tavşan resminden sonra bunu çizmeye karar verdim.

Tavşanların ait olduğu familyanın ismi Leporidae'dir

Farklı renkleri kullanarak suluboya ile yaptığım tavşan çizimi.

8 Ağustos 2015 Cumartesi

Mtb against the world

Mtb against the world

Dünyaya karşı duran bisikletli suluboya çizimim.
Bendeki bu mtb aşkı nerden geldi bilmiyorum. Bir mtb sahibi bile değilken hemde (şehir bisikletim var).

tişört tasarımı için bisiklet grubundaki arkadaşlardan fotoğraf göndermelerini rica etmiştim, sağolsunlar gönderdiler. İlk gönderilen bu resim olduğu için bunu çizmek istedim. En kısa zamanda tişörtün üzerindeki yerini alacak ve o tişörtlerde umuyorum ki bizlerin üzerindeki yerini alacak :)

6 Ağustos 2015 Perşembe

Heath Ledger (joker) drawing

Heath Ledger (joker) drawing

Batman'in akıllı düşmanı joker çizimim - Filmlerde kötü kahramanlar çoğunlukla hatırlanmaz silinir gider ama Heath Ledger'in canlandırdığı bu Joker karakteri akılda kalan nadir kötü karakterlerden bir tanesi öyle ki neredeyse filmin kahramanı Batman'in bile önüne geçti sanki.

Bende'de bu adamın basılı olduğu bir tişört mevcut severim kendisini. Hatta o tişörtteki resmin de resmini çizmiştim. İşte BURADA

Oğuzhan Özyakup karakalem çizim

Oğuzhan Özyakup karakalem çizim






































Beşiktaşın başarılı oyuncu Oğuzhan Özyakup'un karakalem resmi - Şuanda bu çizimin orijinali Oğuzhan'da. Bu resmi neden çizdiğimi soracak olursanız hemen söyleyeyim. Oğuzhan'nın futbolculuğu dışında da iyi bir insan olduğunu duydum, insanlara yardım eden bir insan. Şöyle ki bu resmi çizme muhabbeti sırasında Oğuzhan'ı tanıyan bir abi, Oğuzhan'ın çizimlerimi çok beğendiğini belirtti. Bende isterse ona gönderebilirim. O da karşılığında Lösev'e bağış yapsın demiştim. Ne yapıcam! onlamı uğraşıcam! bilmem ne demek yerine, ne kadar yatırayım demiş. Hatta diğer futbolcu arkadaşlarda yatırabilir gibisinden bir cevap geldi bana o aracı abiden, saygım biraz daha arttı.

Ayrıca bi tane forma göndericektin Oğuzhan bana o noldu. Beşiktaşlı değilim ama saklarım.

5 Ağustos 2015 Çarşamba

Vecihi karakalem çizimi

Vecihi karakalem çizimi

Türk Sineması'nın unutulmaz karakteri Şener Şen'in Vecihi'nin karakalem çizimi. Küçükken izlediğimizde gülüp geçtiğimiz Vecihi, aslında gerçekten yaşamış bir pilot olan Vecihi Hürkuş'un ismiydi.

Soyadının hakkını sonuna kadar veren adam: Vecihi Hürkuş

Vecihi Hürkuş 1896 yılında İstanbul'da doğdu. Tophane sanat okulunu bitirdi, Balkan harbine katıldı. Harbin sonunda Beykoz'da esir kumandanı oldu. Daha sonra tayyareci olmaya karar veren Vecihi tayyareciliği bitirdikten sonra "makinist olarak Bağdat'a göderildim, uçak kazasında yaralanarak İstanbul'a döndüm. Bu kaza beklendiği gibi kolumu kanadımı kırmadı, tem tersine kanatlanmak istedim ve pilot olmaya karar verdim. Bu karar tam 50 yıl beni göklere bağladı"
Bir savaşta düşman uçağı düşüren ilk pilot oldu. Ruslara esir düştüğünde uçağını teslim etmemek için yaktı. İstiklal madalyası kazandı.
Kendi uçaklarını yaptı. Atatürk'ün bu adamdan faydalanın demesi üzerine Almanya'ya mühendis olmak için gönderilmiş, iki yılda okulu bitirmiş ve Türkiye'ye dönmüştür ancak Türk yetkililer Hürkuş'un bu diplomasını ilk başta "iki yılda okulu bitiremezsin diye" kabul etmemiş. Sonrasında dava açarak diplomasını kabul ettirmiştir. Sonrasında şanssız günler geçiren Vecihi "kanatlılar" diye bir dergi çıkartmış ama uzun ömürlü olmamıştır.

Behzat Ç karakalem çizim

Behzat Ç karakalem çizim

Eski bir Bezhat Ç (Erdal Beşikçioğlu) karakalem çizimim. Behzat Ç dizisini hiç izlemedim ama Behzat Komesrimi çizmek istedim. Erdal Beşikçioğlu'nun kendi kullandığı facebook sayfasındada paylaştığı resmi bende sizlerle paylaşıyorum.

Karikatür Denemeleri vol1

Karikatür Denemeleri vol1




Geçen sene farkettim ki hep portre çiziyordum. Çizim tarzı dışında karşimdaki resimde bir oynama yapamıyordum ki, geçen sene bu duruma son vermeye ve kendi yorumumu katarak karikatür çizmeye karar verdim.

Beğendiğim örneklere baktığımda başarılı bir karikatür çizeriyim diyemem ama çizmeye devam ettikçe kendimi geliştirebilirim.

Bunlarda bir kaç sıradan insanın karikatürleri :)

Ayrıca şuradaki Einstein karikatür çizimi de denemelerim arasında.                         

4 Ağustos 2015 Salı

Kalp Çizimi

Kalp Çizimi

Kalp Çizimi - Başlığı görünce bildiğiniz şu <3 şekil aklınıza geldiyse eğer teessüf ederim, benim çizim tarzımı hiç farkedememişsiniz derim. Ama sizden önce teessüf etmem gereken bir kişi var, hemen paylaşıyorum. Çizimlerimi sokaklarda satıyordum bir ara (Taksim-tünel, Kadıköy-Moda,Üsküdar) bu durum Üsküdar'da gerçekleşti. Resimlerimi açtım. Şu küçük otobüs yazıhanelerinin olduğu bir ara sokağa, yaşlı bir tezye geldi, kendisinin emekli resim öğretmeni olduğunu söylerek karşısında duran çizimlerim hakkında düşüncelerini söyledi, beğenisini dile getirdi bir kaç teknik sordu şununla mı yaptın? Aa burda bunu kullanmışsın gibi. Tabi ki o söylediklerinin hiçbirisini bilmiyordum. En son gördüğünüz Kalbe geldi sıra ve şöyle dedi: Hepsi güzel ama ben en şu midyeyi beğendim. Gülsem mi, ağlasam mı bilemedim. Sessizce teşekkür ettim teyze de sessizce gitti.

Müge Boz resim çizimi

Müge Boz resim çizimi

Müge Boz resim çizimi - Aman aman bir hayranlığım olmasada bu fotoğrafını beğendiğim için çizdim. En bir reklam filminde görmüştüm bir de sanırım arka sokaklar filminde görmüştüm.

siyah tükenmez kalem ile Müge Boz çizimimi yaptım :)

Ben bu yaz nerdeydim ?

Ben bu yaz nerdeydim ?

Şener Şen'in badi ekrem rolünü canlandırdığı hababam sınıfı filminden bir kare :)

Ben bu yaz nerdeydim ile başlayan muhabbetle Şaban'a sarıyordu hoca:
hoca: Ben bu yaz nerdeydim ?
şaban: Nerden bilemim ya (sessizce)
hoca: (koşarak Şaban'ın yanına gider) Şaban, söyle ben bu yaz nerdeydim?
şaban: Valla Kayseri'de olabilirsiniz
hoca: Hayır!
şaban: Malatya
hoca: Hayır!
şaban: Gazayıntap


Bu şekilde sürüp gidiyor. Badi Ekrem'in o yaz nerde olduğunu merak edenler için. Hoca o yaz Montreal'deydi olimpiyatlarda :)

Duvara Ağaç Çizimi

Duvara Ağaç Çizimi

 Sevdiğim bir abimin evine yaptığım çalışma, resimlere dikkatli baktığınızda bir fark görebilirsiniz, fazla uğraştırmadan ben söyleyeyim :)Sağ al taraftaki resimde bayan figürünün poposunda erkeğin eli vardı, ev halkının isteğiyle orası silindi :)

Akrilik siyah boya kullanılarak yapıldı. Sanırım gövdesi 2 metre civarında ve dalların uzantısı 3-5 metreyi buldu toplam.



Kazım Koyuncu tükenmez kalem minyatür çizimi

Kazım Koyuncu tükenmez kalem minyatür çizimi

Bazı insanlar çizimlerini büyük, en büyük boy kağıda (bazen duvara) yapmaya çalışıyor. Bende dedim niye tersi olmuyor sonra baktım ki birileri zaten yapmış bozuk para büyüklüğünde hatta daha küçük çalışmalar. Pirinç tanesinin üzerine resim çizmiş adam gördüm.

Bende yüzü silüeti herkesin aklına kazınan şarkıları dillerde dolanan şair ceketli çocuk, Kazım Koyuncu'yu 1TL boyutunda çizmeye çalıştım.

Daha öncede suluboya resmini çizmiştim. Kazım Koyuncu'nun suluboya resmine BURADAN bakabilirsin.

Meğersem o bir kaplumbağaymış!

Meğersem o bir kaplumbağaymış!

cloud art by organikçizer
Hem de su kaplumbağasıymış. Evet daha önce paylaştığım gibi bulutları her şeye benzetebiliriz sonu yok bunun. Başka ne olabilirdi diye baktığımda tombul bir F16 savaş uçağıda olabilirmiş. Ben Kaplumbağa'ya benzettim. Arkadalarda bi yerde küçük bir nemo ya da yok yok helikopter var galiba :)

Türkan Şoray Çizimi

Türkan Şoray Çizimi

Türkan Şoray resim çizimi - Türk Sineması'nın Sultanı diye başlıcam cümleye her Türkan Şoray muhabbetinin vazgeçilmez başlangıcı, insanın aklına başka bir şey gelmiyor ki. Nasıl Başkent Ankara ise Türkan deyince de Sinemanın Sultanı ismi geliyor insanın aklına.

Renkli tükenmez kalemleri kullanarak çizmeye çalıştım. Her zaman ki gibi değişik birşey yapmaya çalıştım. Türkan Şoray'ın 70*100 duvarımda asılı bir karakalem resmi vardı aslında bulabilirsem onuda paylaşacağım.

Tanımadığım bir kız illüstrasyonu

Tanımadığım bir kız illüstrasyonu

its drawn by organikçizer
Bazen tanımadğım insanları çiziyorum. Benim tanımadığım etrafımdaki insanların tanımadığı ünlü olmayan, Türk olmayan insanları, şimdi diceksiniz aga onu çizcene beni çiz, benim sevgilimi çiz veya erkek arkadaşımı çiz. Öyle olmuyor işte o görüyosun çizesin geliyor çiziyosun. Bu kız sanırım Rus emin değilim Vk (Rus facebook) sitesinde görmüştüm o yüzden Rus olabilir diyorum. Ayrıca aldığım fotoğrafın orjinali siyah beyazdı ben renklendirdim biraz çilleri vardı belirginleştirdim. Evet işte arada tanımadığım insanları çiziyorum :)
it's drew organikçizer

3 Ağustos 2015 Pazartesi

Seda Bakan Erel karakalem çizimi

Seda Bakan Erel karakalem çizimi


Organikçizer - Seda Bakan resim çizimi

Seda Bakan'ın gogıldaki fotoğraflarıyla aynı olmasın farklı olsun diye instagram hesabından seçtiğim (bu ağzını Dünyayı yiyecekmiş gibi açtığı) fotoğrafını çizdim. Facebook'ta Kardeş Payı'nın kendi sayfası paylaştı yaklaşık 2bin kişi beğenmiş ama yaklaşık 200 tanede abidik kubidik yorum almışım:) (bilinçli, yapıcı eleştirilere açığım)

Velhasıl çizimin daha yarım halini instagram hesabımda paylaştığımda Seda Bakan'nın vaay süpersin yorumu beni güldürdü :) Kendi pozunun bu olduğunu biliyor sonuçta, belkide emek harcadığım için öyle dedi bilemem ama ben beğendiğini düşünüyorum.

Ayrıca her hangi bir tanışıklık veya akrabalık yok tamamen soyadı tesadüflüğü, gerçi oda eşinin soyadı (evet eşini de tanımıyorum)