Jack Sparrow karakalem ve renkli portre çizimi


  
Before-after vol2 :) birincisi şurada 

Karayip Korsanı Jack Sparrow çizimim. Jack Sparrow ismi o kadar "cuk" oturmuş ki adama, bazen adamın ismini hatırlayamıyorum. - Şey işte yaa Jacks Sparrow vardı ya abi. -Hee sen Johnny Depp'i diyosun muhabbeti oluyor her seferinde. Karayip Korsanları serisini izledim hepside çok güzeldi izlemeyen varsa tavsiye ederinm, yanlız bütün serileri izlememe rağmen aklımda kalan tek şey "uçan hollandalı" oldu. (Van Perise'nin Dünya kupasında attığı golden sonra buda "cuk" oturdu diyebiliriz ona).

Çizimlere baktığınızda aynı resmi iki kere çizdiğimi düşünmüş olabilirsiniz. Ama öyle yapmadım şurada bahsettiğim gibi eski çizimimin üzerini renklendirdim. Uzun süredir çizim yapamadığım, çizmeyi özlediğim bir zamanda çizmiştim renkli halini. Sağdaki portre çizmeye ilk başladığım dönemlerden bir çizim.

Hangi kalem ile çizdim ?
Sağdaki zaten karakalem 2b-4b-6b faber castell
Soldaki ise Fabercastell'in kuruboya serilerini kullanarak yaptığım bir çizim.

Yorumlar

  1. yaa, dream(ella) bunu görmeli! hatta birazdan gidip haber vereceğim!
    görünce aklıma ilk dream geldi resmen. o da çok sever Johnny Depp'i, hatta bayılır. çalışmada enfes olmuş. tonlamalarda çizimde harika. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki resim arasındaki 1500 farkı bulun:) karakalem olan çok eski 2010/11 falan renkli olanda 3 yıl sonrası:)
      Bakalım o ne diyecek!

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Çizimler bence... ?

Popüler Yayınlar