31 Ağustos 2014 Pazar

Atatürk Kuruboya Portre Çizim

Atatürk Kuruboya Portre Çizim

  


Atatürk'ün kuruboya portresini çizerken.resmin çizim aşamaları önce taslagını çizdim, sonra renklendirdim

Who is Atatürk?
Mustafa Kemal Atatürk ; 19 May 1881 – 10 November 1938) was a Turkish army officer in the Ottoman military, revolutionary statesman, and the first President of Turkey. He is credited with being the founder of the Republic of Turkey. His surname, Atatürk (meaning "Father of the Turks"), was granted to him in 1934 and forbidden to any other person by the Turkish parliament.

Berkin Elvan Kuruboya

Berkin Elvan Kuruboya



Berkin Elvan 14 yaşında ekmek almaya giderken polis tarafından vurularak öldürülen direnişin sembollerinden bir melek.
Günlerce yoğun bakımda yaşam mücadelesi verdi  ve kaybetti.Kendi bedeninden daha ağır bir tabutla taşındı.
Ülkenin Başbakanı tarafından terörist ilan edildi.Teröristlerin liderine sayın diye seslenen bi başbakan tarafından.
Berkin i ve diğerlerini unutmamak,unutturmamak için çizerek ölümsüzleştirmeye çalıştım .abilerinide çizicem en kısa zamanda.
(bu resime özellikle bi imza işaret koymadım insanlar kullanabilsin diye )

29 Ağustos 2014 Cuma

Jack Sparrow karakalem ve renkli portre çizimi

Jack Sparrow karakalem ve renkli portre çizimi


  
Before-after vol2 :) birincisi şurada 

Karayip Korsanı Jack Sparrow çizimim. Jack Sparrow ismi o kadar "cuk" oturmuş ki adama, bazen adamın ismini hatırlayamıyorum. - Şey işte yaa Jacks Sparrow vardı ya abi. -Hee sen Johnny Depp'i diyosun muhabbeti oluyor her seferinde. Karayip Korsanları serisini izledim hepside çok güzeldi izlemeyen varsa tavsiye ederinm, yanlız bütün serileri izlememe rağmen aklımda kalan tek şey "uçan hollandalı" oldu. (Van Perise'nin Dünya kupasında attığı golden sonra buda "cuk" oturdu diyebiliriz ona).

Çizimlere baktığınızda aynı resmi iki kere çizdiğimi düşünmüş olabilirsiniz. Ama öyle yapmadım şurada bahsettiğim gibi eski çizimimin üzerini renklendirdim. Uzun süredir çizim yapamadığım, çizmeyi özlediğim bir zamanda çizmiştim renkli halini. Sağdaki portre çizmeye ilk başladığım dönemlerden bir çizim.

Hangi kalem ile çizdim ?
Sağdaki zaten karakalem 2b-4b-6b faber castell
Soldaki ise Fabercastell'in kuruboya serilerini kullanarak yaptığım bir çizim.

27 Ağustos 2014 Çarşamba

Kendi avatar portre denemesi

Kendi avatar portre denemesi

Biraz eski bir çizimim zaten çizgilerin kötülüğündende anlayabilirsiniz.ne kadar eski derseniz Avatar filmiyle yaşıt bi portre.Bu şekil bi çizimi Gökhan SAV dan esinlenerek yapmıştım o dönem kendisiylede konuşmuştum.Oda güzel bir Avatar çizimi yapmıştı o zaman onu görünce bende çizmek istedim bu şekilde :)

25 Ağustos 2014 Pazartesi

Selçuk İnan karakalem portre çizimi

Selçuk İnan karakalem portre çizimi


Selçuk İnan portre


Selçuk İnan karakalem çizimi - Aşama aşama çizimin fotoğrafını çektim. önce burun, sonra kaşlar ve saçlar en son forma ve amblem. Sarı-kırmızı koyarak biraz canlandırmak istedim.



Galatasaray'ın yıldız futbolcusu Selçuk İnan 2011 yılında Trabzonspor'da sözleşmesi bittikten sonra Galatasaray'a geldi ve 5 yıllık sözleşme imzalandı.
Galatasaraylılar bedava aldık diye sevinirken Selçuk İnan maliyeti yaklaşık 18 milyon Euro'ya patladı :) Adam oynuyo mu oynuyo hiç sıkıntı yok

23 Ağustos 2014 Cumartesi

Cem Yılmaz resim çizimi

Cem Yılmaz resim çizimi

cmylmz  suluboya portre komedinin kralı tacını giymiş :) Cem yılmaz resim çizimi -  Before/After çalışmalarımdan birtane daha ( diğerleri şu ve şu ).
Bunlardan hangisi eski hangisi yeni ne fark varmış diyebilirsiniz ilk bakışta, o yüzden ikinci ve üçüncü kere bakın :) Soldaki çook önceden yaptığım bir çalışma, öyle ki çizim hiç haberim olmayan forum sayfalarında paylaşılmış oralardan buldum, sağdaki ise biraz daha yeni diğerine göre. 
Farkları ne derseniz eğer;  soldaki sadece karakalem olarak yapıldı koyu kalemler kullanıldı. Sağdaki ise soldaki çizimin suluboya ile tonlandırılmış hali burnunda, alnında, dişlerinde, sakallarında bu farkı görebilirsiniz, başındaki tacı sarı renk suluboya ile renklendirildi ve telefondaki sketchbook programı ile tacına ve dişlerine canlılık katacak bir kaç çizik attım.
Soldaki imza sağ altta koyu bir kalemle yaplmış Turgay'ın el yazısı sağdaki ise beyaz ile atılmış.

Cem yılmaz'ın Yahşi Batı filminden, Arog filmden ve Ben Deli Değilim dergi kapağında bulunan fotoğraflarınıda çizdim :)

20 Ağustos 2014 Çarşamba

Sevgililer Portre Sipariş Kuruboya

Sevgililer Portre Sipariş Kuruboya


35*50 portre sipariş kuruboya - Kuruboya kullanarak yaptığım bir çalışmadır. Çiftimize mutluluklar dileyelim.
Sende böyle bir portreye sahip olmak istiyorsan eğer ;
organikcizer@gmail.com adresine mail atabilir
facebook.com/organikcizer
instagram.com/organikcizer   sayfalarından iletişim kurabilirsin.

17 Ağustos 2014 Pazar

3D İce drawing-3boyutlu buz çizimi

3D İce drawing-3boyutlu buz çizimi

3 boyutlu buz resmi çizimi - Genelde bu tarz nesneler pek çizmem ama 3D çizimlerden biraz etkilenmiştim bu aralar.
Nasıl Çizdiğime gelirsek?
Önce ince bir şekilde hatlarını oluşturdum yerde su damlalarının hatlarını çizdim, damlalar zaten rastgele olabileceği için çok dikkatli çizmenize gerek yok ama tonlamayı yaparken özen göstermelisin. ardından buzu hatlarını çizdim ve tonlamalarını yaptım, çizgi çekmekten korkma resmi karalamaktanda elinde silgi var en kötü silersin, yeter ki bastırarak tonlama. Çizim bittikten sonra yaklaşık yarısından biraz azını (üst kısmı) makasla kesiyosun, çizimdeki ışığa uygun olacak şekilde resmi konumlandırıp fotoğrafını çekiyorsun. Al sana 3d çizim :)

(Not: Resim öğretmeni değilim, bu anlattıklarım kendi uyguladığım şeylerdir, eğitimli birinden yardım almanızda her zaman fayda vardır)

15 Ağustos 2014 Cuma

Sigaralı Kadın Portresi

Sigaralı Kadın Portresi

Çok büyük hüzün de olduğum bir akşam çizmiştim bu kadını.
onunda bakışlarında bu hüzün suratında o ifade vardı ve duygularımı aynen yansıtıyordu,sigara içen kadın sevmem ama o sigara sanki çerçeveyi tamamlayan aksesuardı.

Sigaralı kız karakalem çizimi - Diğer çizimlerimin arasında torpilli olarak yer bulan çizim. Diğerleri bir yana bu çizim bir yana desem durumu özetlemiş olurum.

14 Ağustos 2014 Perşembe

Kuruboya Portre Sipariş (Yusuf-Yıldız)

Kuruboya Portre Sipariş (Yusuf-Yıldız)


Sevgili arkadaşım Yıldız ve onun sevgili sevgilisi Yusuf'un kuruboya portre çalışması
Ara vere vere ve zevk alarak yaptığım bir çizimdi(renki çizmek zevkli oluyor)
Resim şuanda Yusuf'un odasının duvarını süslüyor.
A3 boyutunda canson kağıda faber castell kuruboya ile çizilmiştir.

Portre siparişi vermek isteyenler;
organikcizer@gmail.com adresine mail atabilir.
facebook.com/organikcizer
instagram.com/organikcizer  sayfalarından iletişime geçebilirler.

13 Ağustos 2014 Çarşamba

Che Karakalem Portresi

Che Karakalem Portresi

Ernesto Che Guavera karakalem portre çizimim. Sağdaki resmi 2009 yılında portre çizmeye yeni yeni başladığım dönemlerde çiziktirmiştim. Soldaki resmide aradaki farktan anlayacağınız üzere kendimi biraz daha geliştirdikten sonra çizdim. Aslında tam olarak baştan çizdim sayılmaz çünkü eskileri (çizimleri) karıştırırken buldum sağdaki resmi ve onun üzerinden tonlamalar yaparak soldaki çizimi oluşturdum.
Before after yaparsak sağ (2009) - sol (2014)

Not: İçinde Che'nin olduğu güzel bir anım var şurada :)

Albert Einstein Portre

Albert Einstein Portre

Albert Einstein Yahudi asıllı Alman teorik fizikçi. 14 Mart 1879 yılında doğmuş-18 Nisan 1955 yılında ölmüştür. Yani Einstein öldüğünde 79 yaşındaydı.
Çocukluk yıllarında çok zor konuşmuş hatta 9 yaşına kadar konuşamamış ailesi gerizekalı olduğunu düşünmüş (Belki de ailesi gerizekalıydıda Einstein onlarla muhattap olmak istemedi).
Einstein'in Türkiye'ye Mektubu
1949 Kasım ayında Amerika 'da Princton Üniversitesi'nde öğrenimi sürdüren Münir Ülgür ile Albert Einstein arasında tesadüfen gerçekleşen sohbet; Ülgür'ün Türk olduğunu öğrenen Einstein der ki: "Biliyor musunuz? Dünya nın en büyük liderine sahipsiniz"
Einstein 1930 yılında Nazi zulmünden korunmaya çalışan 40 kadar Alman bilim insanının Türkiye'deki üniversitelerde hiçbir ücret talep etmeden ders vermelerini rica etmiş. Dönemin Başbakanı İsmet İnönü konuyu eğitim bakanına iletmiş, eğitim bakanı bu isteği reddetmiştir. Ancak 1933 yılında Atatürk tarafından sonradan görülen bu mektupta daha önce reddedilen bu Bilim insanları davet edilmiş, Ankara ve İstanbul Üniversitelerine gelmişlerdir. Atatürk'ün bu davetinde Einstein'da davet edilmiş ancak kendisi gelmemiştir.