Minion Rush drawing

Minion Rush (çılgın hırsız) çizimi - Severek izlediğim animasyonlardan bir tanesi orjinal adı "Despicaple Me" olan filmde çeşitli tipleri bulunan bu minionlardan bir tanesini çiziktirdim. Neden bunu çizdin derseniz Minyonlarca var bunlardan hepsini nasıl çizeyim :P (tamam tamam vurmayın)

Ayrıca Çılgın Hırsız filminden Agnes karakterini de çizdim onuda en kısa zamanda paylaşacağım :)

Nasıl çizdiğime gelince;
Aslında basit görünüyor sosis gibi bi tip tek gözü var, her çizimi anlatma cümleme başladığım gibi öncelikle diyorum ve anlatıyorum. Hatlarını oluşturuyoruz önce ince bir kurşun kalemle, devamında tükenmez kalem değil ama ona benzer bu pelikan kalemler varya sarı oluyo genelde altıgen yapısı var pilotada benziyor biraz, onunla kurşunla çizdiğim yerlerin üzerinden geçtim. En önemli kısım boyama aslında tonlamayı vermek önemli. Sarıyla heryerini boyadım, bi ton koyu (sarıyı turuncuyla karıştırdım) boya ile sağ ve solundaki gölgelemeyi yaptım. Elbiseside aynı şekilde açık mavi ile heryerini boyayıp, koyu mavi ile gölgelerini yaptım ve eldiven-ayakkabılarıda benzer şekilde.

Sormak istediğiniz birşey olursa yorum yazabilirsiniz. Sevgiyle kalınız.

Yorumlar

  1. bu harika olmuş! gerçekten çizimleriniz çok başarılı. animasyon seyretmeyi seven biriyimdir, despicaple me'de yine beğenerek izlediğim yapımlardan biriydi. sevdiğim karakterlerden birine rastlayınca, doğrusu gece, gece bende biraz yine animasyonu tekrar seyretme hissi barındırmadı değil. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim River bende çok seviyorum animasyonları sağ alt köşede de agnescik var:)Canavarlar üniversitesini es geçme lütfen:)Varsa tavsiye edebileceği animasyon izleme ve çizim listeme alabilirim.
      Bu arada iletişimde büyük katkısı olan
      "dAğInIk AnNe" ye sevgiler)

      Sil
    2. dağınık zaten her konuda can. bloggerları birbirleriyle buluşturuyor resmen. ve o yan kısımda ki Agness çizimi harika. daha bloguna girdiğim vakit gözüme ilişmişti. aslında ona da ayrıyetten yorum yapacaktım zira, toplu yorum yaparsam epey bir karmaşık görünür, bir konun altında binbir fikriyat, binbir düşünce demiştim velakin bir Agnes'in çiziminin üzerine tıkladığım an "aradığınız sayfa bulunamadı" deyince es geçmek zorunda kalmıştım. olsun buradan diyeyim. ^^

      eğer seyretmediysen "hiçbir hayal çok büyük, hiçbir hayalcide çok küçük değildir" sözü ile beni etkileyen "Turbo". "oyun bozan ralph", seyrettiğini var sayıyorum yine sevimli karakterleriyle "ejderhanı nasıl eğitirsin" ve oldukça eski olmasına rağmen yine de arada bir açıp tekrar tekrar seyretmekten keyif aldığım "yukarı bak"ı önerebilirim. :)

      Sil
    3. "dAğInIk AnNe" can ama blogunu bulmak biraz vaktimi aldı. Onun dediği gibi gizemli ajan gibi:)
      Bu arada Agnes'i yayınlamayı unutmuşum iyimi :/ Yayınladım seni de kolay bulmak için bir de bağlantıladım:)
      Turbo'yu ve Raplph'i seyretmemiştim listeye aldım:) Diğerlerini izledim. Hatta yukarı bak'ı çizmeye niyetlendim ama fırsat olmadı:)

      Sil

Yorum Gönder

Çizimler bence... ?

Popüler Yayınlar