Natalie Dormer drawing

Margaery Tyrell (Natalie Dormer) resim çizimi - Game of Thrones'un Margaery'si, Tyrell Hanesi'nin prensesi Joffrey'in yavuklusu. Domuz burunlu şeytan (Cersie'nin deyimiyle), Joffrey'i bu halleder Cercei'ye papucunu ters giydirir diyorduk ki öyle olmadı. Joffrey'in ölümüyle herşey alt üst oldu.

Natalie Dormer'in bu saçı çok güzel olmuş ama bu kadın ölmedi ki dizide niye böyle kestirmiş, taa o çağları anlatan bi filmde böyle bi saçla oynamaz heralde, sanırım o kendine inanç diyen grubun hapsinden sonra oradan çok kısa bir saçla çıkacak dışarı, madel öyle o zamana kadar kendime tarz yapayım demiştir.

Yapımcıyla aralarında şöyle bi konuşma geçmiştir belki

- Ya hocam yeni sezonda benim saç nasıl olcak? Hapisten çıkınca?
yönetmen: Kısa yaparız ya zaten Cerse'yi kestik seninkini kesmezsek olmaz.
- O zaman ben saçımın şu yan tarafını tıraşlıyorum?
yönetmen: Bu ne kızım böyle saç mı olur?
- Hocam uzar ya yeni sezona kadar toparlar
yönetmen: Tamam tamam kes gitsin
- Olley bee :)


Çizimi nasıl yaptığıma gelirsek; tükenmez kalem ile hatlarını oluşturdum ama karakalem çizer gibi çizgisel olarak sadece devamında imza kalemiyle hatlarını kalınlaştırdım. Saçları boyamayı düşünmedim bu şekilde canlı güzel duruyor. Sonrasında kuruboya ile boyadım. Aslında suluboya yapıcaktım ancak böyle hoşuma gidince böyle bıraktım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar