Oğuzhan Özyakup karakalem çizim






































Beşiktaşın başarılı oyuncu Oğuzhan Özyakup'un karakalem resmi - Şuanda bu çizimin orijinali Oğuzhan'da. Bu resmi neden çizdiğimi soracak olursanız hemen söyleyeyim. Oğuzhan'nın futbolculuğu dışında da iyi bir insan olduğunu duydum, insanlara yardım eden bir insan. Şöyle ki bu resmi çizme muhabbeti sırasında Oğuzhan'ı tanıyan bir abi, Oğuzhan'ın çizimlerimi çok beğendiğini belirtti. Bende isterse ona gönderebilirim. O da karşılığında Lösev'e bağış yapsın demiştim. Ne yapıcam! onlamı uğraşıcam! bilmem ne demek yerine, ne kadar yatırayım demiş. Hatta diğer futbolcu arkadaşlarda yatırabilir gibisinden bir cevap geldi bana o aracı abiden, saygım biraz daha arttı.

Ayrıca bi tane forma göndericektin Oğuzhan bana o noldu. Beşiktaşlı değilim ama saklarım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar