15 Ağustos 2015 Cumartesi

Rumeli Hisarı Eskizi

Bir cuma akşamı işten çıkıp evime gittim bisikletime atladım ve Otağtepe'ye doğru yola koyuldum. Aklımda tema parkında gidip bi kaç tur atmak biraz denizi seyretmekti. Oh banka uzanırdım rüzgar eserdi serin serin otururdum derken içimden. Parkın kapandığını gördüm (yani komple değil mesai saati dolmuştu sanırım güvenlik görevlilerinin).
Ben de hemen sol tarafındaki bilmediğim yoldan girdim. Burnum akıyordu yol kenarında bi hamleyle burnumu rahatlattım. Kısa ve dik bir yokuştan aşağı indiğimde bu manzarayı gördüm. Aslında bir evin bahçesi gibi görünüyordu, kapısında girilmez yazıyordu ama o kadar da korunaklı görünmüyordu yani içinden girsem nolur ki diyebileceğin bi yerdi ki bende öyle yaptım, benden sonra gelen 3 kişide aynı şeyi dedi sanırım içinden. İstanbuldaki en güzel manzaralardan birisiydi bence, banada burayı çizmek düşerdi elbette...
Her zaman bisikletimin arkadasında taşıdığım eskiz defterimi çıkardım ve hızlıca çizime koyuldum çünkü hava kararıyordu hemde kapısında girilmez yazan bir bahçeye girmiştim ne olacağını bilemezdim en azından kaleyi çizmeden de gitmek istemiyordum.
Hızlıca bir karalamayla bir eskiz yapıverdim.

2 yorum:

  1. ne de iyi yapmışsın. böyle anların tadı bambaşka oluyor. şu an yazını okurken bile fotoğraf olmasaydı dahi, o hisar ve hemen yanı başında ki deniz canlanırdı gözümde. çizimde çok güzel olmuş. bir ara ben de eskiz defterimi yanımdan ayırmazdım. tabii şimdi derslerdir, kurstur derken bunun gibi hoş anlar önüme serilse bile zamanı kovaladığımdan fark edemiyorum ne yazık ki. umarım böyle anları daha sık yakalarsın turgay. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim anlatımlarım sizlerinki gibi olmasa da elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum:) Google da otağtepe diye aratırsan karşına çıkan o manzara ilk gitmeye çalıştığım yerdi aslında:)

      Sil

Çizimler bence... ?