Cevat Kurtuluş suluboya çizim


Cevat abimizi tip olarak hemen hemen bir çoğumuz tanıyoruz ama ismini pek bilmiyoruz. Bazı arkadaşlara kim bu adam diye sorduğumda;
- Şey yaa..! ee biliyorum ya filmlerdeki uşak işte.
(doğru filmlerdeki uşak rolünü canlandıran abimiz)
Adını sorduğumdaysa hatırlanmıyor çoğunlukla.

 Cevat Kurtuluş Kimdir?
Cevat Kurtuluş 1922 yılında doğmuş 1992 yılında ölmüştür. Cevat abi ilk olarak gazinolarda taklitler yaparak tanınmaya başlamış ve sonrasında bazı filmlerde küçük roller oynamıştır. Cevat abiyi ön plana çıkaran şey ise mimikleri olmuştu ve ona her zaman + puan kazandırmıştı. Filmlerdeki aptal uşak tiplemesi onunla bütünleşmişti ve o da bunu çok güzel oynamıştı.


Nasıl Çizdim?
Bu çizimde stabilo kalemlerden kullandım. Siyah stabiloyla yüz hatlarını oluşturdum ve turuncusuyla yüzündeki tonlamaları yaptım. Sonrasında suluboya ile devam ettim.


Yorumlar

Popüler Yayınlar