Kemal Sunal suluboya çizim (Tosun Paşa)


Faber castell marka (marketlerden bulabileceğiniz) suluboya kullanarak yaptığım bir çalışma. Tükenmez kalem ile taslağını oluşturduktan sonra resmi suluboya ile renklendirdim. Komple kuruduktan sonrada uniball ın jel kalemiyle -kalın uçlu- hatlarını belirginleştirdim.

Yeşil vadi uğruna mücadele veren iki komik ailenin komik hikayesini anlatan güzel bir yeşilçam filmiydi.
Tosun Paşa'nın filmin esas kızına okuduğu şiiri hatırladım:
Aşk kalbimi yakan bir volkan gibidir.
En sevdiğim tatlı kazan dibidir

Kalmadı artık böyle aşklar...
Birde Çöpçüler Kralı filmindeki tipini çizmiştim bakmak istersen

Yorumlar

  1. Merhabalar Organik Çizer.
    Blog sayfama yapmış olduğunuz ziyaret ve izleyiciler eklentisine üye olmak suretiyle bıraktığınız profil bilgi kaydınız için çok teşekkür ederim. İade-i ziyaret amacıyla size geri dönmek için, izleyiciler eklentime bıraktığınız profil bilgilerinize tıkladığım da sayfanızın URL adresini içeren "Bağlantılarım" sekmesini oluşturmadığınız için size dönmek mümkün olmadı. Google amcanın arama satırına "organik çizer" yazdım arattım ve ilk sıraya yerleşen URL linkine tıklayarak sayfanıza ulaşabildim. Aslında siz bir an önce profil bilgilerinizdeki "bağlantılarım" sekmesini oluşturup tamamlayın. Çünkü herkes size benim döndüğüm gibi dönmeyebilir.

    Sayfanızı çok beğendim. Gerçekten organik çizgilerle karşılaştım. Bu çizgilerin size ait olduğu çizgilerin altına düştüğünüz şerhlerden anlaşılıyor. Tebrik ederim sizi, gerçekten çok güzel çizmişsiniz. Elinize, kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Çizimler bence... ?

Popüler Yayınlar