Kolay Zürafa Çizimi (video)





Videoyu izlediğinizde zürafa çizmenin aslında o kadar zor olmadığını göreceksiniz.
Zürafa çizmenin kolay yollarından birisi (ki ben öyle yapıyorum); fotoğrafa bütün olarak bakmaktır. Uzun bir boyun, iki kulak, iki boynuz, koca koca gözler, uzun bir çene hepsi bu. Bunları kabaca birleştirdikten sonra basit bir şekilde zürafa meydana çıkıyor.
Sen de bu düşünceyle çizersen adım adım ilerleyebilirsin. İlk etapta resmin aynısını yapmaya çalışmak (ilk kez çizecekler için) can sıkıcı olabilir. O yüzden keyif alarak çizgiler çiz, karalamaktan korkma.
Video'yu izlerken dikkat edeceksin ki bende bir çok çizgi çekiyorum önce, hatta çoğu yanlış oluyor onlar ama sonrasında doğru çizgilerle geçtikçe düzeliyor resim.Video kaynağı için tık tık
İyi seyirler kolay gelsin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar