Taş üzerine yaprak çizimi

Sürekli yeni şeyler deneyen birisi olarak; gözümü bu sefer taş boyamaya diktim. Sahilden bulduğum güzel şekilli bir taş üzerine suluboya ile (ama çoğunlukla akrilik tarz boya kullanılıyormuş) yaprak çizmeye çalıştım. Suluboyam hemen hemen her yerde bulabileceğiniz 12’li fiber castell boyası. Suluboyayla taş boyamanın zor yanı; taş boyayı tamamen emiyor ve sizin bir kaç kez üzerinden geçmeniz gerekiyor. Çalışmanız bitikten sonra da olduğu gibi bırakırsanız en ufak el temasında boya solup toz gibi dökülebiliyor. Çalışmanız kurur kurumaz koruyucu sürünüz, ben bu işlem için verdik kullandım elimde o vardı. Kolaylıklar şimdiden :)
Bu çalışmanın biraz büyüğü de duvar boyama oluyor:) bu tarz çalışmaları sipariş vermek için iletişim kısmından bana ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar