Sünger bob nasıl çizilir? Sünger bob çizimi videosu





Merhaba ben Organikçizer,
Sizler için (çizime meraklı olanlar, yeni başlayanlar ve çizim öğrenmeye çalışanlar) Çizgi film karakteri Sünger Bob'u basit bir şekilde nasıl çizebileceğinizi göstermeye çalıştığım.
Çizimi dikkatli izlediğinizde direkt yüzünü gözünü veya burnunu çizmiyorum. Öncelikle genel vücut yapısının taslağını oluşturuyorum. Bununda yapısı dikdörtgen gibi görünüyor. O yüzden çizim şekline uygun bir dikdörtgen taslağı oluşturdum. Gözünün, ağzının ve kullarının yerlerini taslak olarak belirginleştirerek çizmeye başladım.
Çizgilerinizi bastırmadan hafif ve rahat bir şekilde kullanınız. Çizgi çizerken yanlış çizmekten korkmayınız. Bir süre sonra doğru çizgi kendiliğinden oturacaktır. Videoda da dikkat ederseniz bende o şekilde yapıyorum. Kurşun kalem ile çizimden emin olduktan sonra keçeli kalem ile üzerinden geçerek final hale getiriyorum.

Sormak istediğiniz şeyleri yorum olarak iletebilirsiniz. Ayrıca sosyal medya hesaplarımdan da diğer çalışmalarımı görebilirsiniz.
instagram.com/organikcizer
facebook.com/organikcizer
youtube için tıklayınız:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar