#EvdeKal tilki çizimi | tilki resmi nasıl çizilir | tilki resmi

Tilki çizimi - Organikçizer
Merhaba,

Bu paylaşımımızda youtube da yaptığım tilki çizimi resmini burada anlatmaya çalışacağım. Tilki nasıl çizilir?  Tilki resmini adım adım çizelim.


Bildiğimiz gibi Tilkilerin sivri bir burunları var. Bu sivri burun Tilki'ye uzaktan baktığımızda üçgenimsi bir kafa algısı oluşturuyor. Bende Tilkinin kafasını çizerken öce üçgenimsi bir hat oluşturdum. Görselde de göreceğiniz gibi öyle baskın, koyu hatlar değil.
Tilki çizimi -1 | Fox drawing step 1
Benim çizdiğim tilki yan profilden olduğu için ona uygun olarak taslağımı ve oturma şeklini oluşturuyorum.
Tilki çizimi -2| Fox drawing step 2

Genel hatları oluşturduktan sonra karakteristik olan sivri burun özelliğini vermeye çalışıyorum.


Tilki çizimi -3 | Fox drawing step 3

Kurşun kalemle; ilk baktığımda tilki figürünü veren bir çizim yaptım. Şimdi bunu keçeli kalemle belirginleştireceğim.

Tilki çizimi -4 | Fox drawing step 4

Tilki çizimini genel hatlarıyla yaptıktan sonra; keçeli kalem ile üzerinden geçmeye başlıyorum.

Tilki çizimi -5 | Fox drawing step 5
Tilki çizimi -6 | Fox drawing step 6

Tilki çizimi -7 | Fox drawing step 7
 Bütün hatlarını çizdikten sonra da turuncu keçeli kalem ile tüylerinin rengini belirginleştiriyorum.
Tilki çizimi -8 | Fox drawing step 8

Tilki çizimi -9 | Fox drawing step 9

Tilki çizimi yaptığım youtube vidosuna buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.








Yorumlar

Popüler Yayınlar